دنیای من و هستیم
دنیای من و هستیم

 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 513
بازدید کل : 184059
تعداد مطالب : 98
تعداد نظرات : 1251
تعداد آنلاین : 1

دوست دارم اسیسم
کد موس


 
کریسمستون مبارک...ادامه مطلبو از دست ندین...

مستراح اسپانیش!!!

مستراح به سبک اسپانیایی

چند روز پیش در پرسه زدن در کوچه پس کوچه های دنیای گشاد وب برخوردم به خبری که حکایت از ساخت ۱۰۰۰ توالت بین راهی در ایران به دست برادران غیور اسپانیایی داشت . برای من جالب بود کشوری که در راستای ملی شدن انرژی هسته ای گام بر میدارد چگونه در چنین مناقصه عمرانی از کشوری چون اسپانیا مدد می جوید مگر متخصص داخلی از توالت سازی سر رشته کافی ندارد .

شاید این حرکت نشانه از بی اثر بودن تحریم های آمریکای مستکبر باشد و خبر از این موضوع داشته باشد که سازندگی آن هم با مشارکت شرکت خارجی حتی در زمان تحریم نیز ادامه دارد و تو ای امریکای جنایتکار عزیز هیچ غلطی نمی توانی بکنی .

و اما شرکت اسپانیایی با ابراز خرسندی از برنده شدن چنین پروژه استراتژیکی بیان کرده که چند سالی میشود در مورد توالت شرقی به ویژه آنچه در ایران مستراح می نامند تحقیق و مطالعاتی نموده است و با بررسی  هشتادو چهارو نیم درصد از توالت های عمومی حال حاضر ایران و همینطور نوشته هایی که بر درو دیوار این مکانهای عمومی به چشم میخورد به این نتیجه رسیده است که چمباتمه نشستن بر سر سنگ توالت شرقی باعث مسدود شدن تعدادی از شریانات اصلی پایین تنه شده لذا در همین زمان خون زیادی به سمت مغز هجوم میبرد که همین امر باعث فعال تر شدن مغز در هنگام موال میشود .

در این هنگام است که شخص احساس متفکر بودن میکند و بر آن میشود تفکرات عالی قدر خود را بر درو دیوار فضای در دسترس ثبت نماید و نیز گاهی افراد به ذکر یادگاری تا بماند روزگاری ونثار چند فحش آبداربه نفر بعدی یا آن کـ س که قادر به خواندن نوشته بد خطش باشد بسنده میکنند.

این شرکت افزود موال به سبک شرقی تاثیر شگرفی بر احیاء و تقویت حافظه دارد بگونه ای که دیده شده است افراد درهنگام قضای حاجت به راحتی کل خاطراتشان را مرور کرده و گاه اگر از کـ سی کدورتی دارند در جهت انتقام شماره تلفن او را با ذکر جملاتی خاص( از قبیل ثریا ۲۳ از تهران زنگ بزن ) بر آن فضا درج میکنند .

طبق نظرات کارشناسان اسپانسایی فعالیت فرهنگی در مستراح های عمومی با توجه به مدت اندکی که استفاده کنندگان در آن به سر میبرند و ضرورت تعجیل به دلیل صف های طولانی ، چشم گیر بوده و حیف است چنین اندیشه های تابناکی در چنان تالارانـد یشه ای محبوس بماند لذا این شرکت دست به نو آوری بزرگی زده است بدین ترتیب که با تعبیه کیبورد کوچکی در هر مستراح و طراحی life blog با آدرس اینترنتی maval.ir استفاده کنندگان را قادر می سازد که در حین موال بصورت مستقیم اندیشه های خود را بصورت کامنت بر روی لایف بلاگ مذکور بفرستند و امتیاز مثبت بگیرند و در آخر ماه نیز به چند ایده برتر از بین کامنت های ارسالی ، چند مایع دستشویی به قید قرعه اهداء خواهد شد . 

همچنین این شرکت افزود با استخراج نوشته های به دست آمده از این life blog قرارا ست کتابی با طراحی روی جلد زیبا و عنوان کتاب اول ( موال ) به چاپ برسد

منبع:proverbs.blogfa.com



سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, توسط sogand